vrijdag 8 juli 2011

Dag 4: Grote Schoonmaak

Het nieuws van de dag: de grijze kitten heeft soms al 1 oog open (poging tot foto in diagalerij links). Dat is wel heel erg snel, maar het verrast me toch ook weer niet omdat juist die kitten heel actief is en momenteel ook veruit het zwaarste. Maar ik vond de foto van deze dame/heer (toekomstige kitten van collega??) zo lief dat ik die voor vandaag heb gekozen.

Vandaag 2x 'kraambezoek' gehad, o.a. van de 'overgrootouders'. En eindelijk mijn eigen kroost gesproken want die zijn met hun vader in Thailand momenteel. Gelukkig kunnen ze foto's en filmpjes op afstand volgen. En gelukkig zeiden ook zij meteen dat ze graag de grijze kitten willen houden, dus die wordt het. Zodra we weten of het een jongen of meisje is kunnen Quinya en Coco een mooie Thaise naam gaan bedenken :)

De dames/heren (?) zijn weer 8 tot 20 gram zwaarder geworden, het wisselt een beetje per kitten en per dag. Maar over het algemeen liggen ze goed op schema. Gisteravond toch eindelijk het nest schoongemaakt, en dat ging prima. Was even bang dat er paniek zou zijn, maar dat viel reuze mee. Een gewassen deken bleek ook een inspiratie kennelijk, want Luna heeft de kinders even in bad gedaan (zie filmpje hieronder). Ik schreef al eerder: voor mij is het net televisie, ik blijf er naar kijken!

3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Even checken of het nu lukt....................

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yessss!!!
    Wat leuk dat Quinya en Coco de flimpjes al gezien hebben. Ik ben benieuwd met wat voor naam ze aankomen:))

    BeantwoordenVerwijderen