woensdag 20 juli 2011

Dag 16: Doen ze het of doen ze het niet?

Het wordt met de dag grappiger om een beetje rond te hangen bij het nestje van Luna. En zeker nu ik vakantie heb merk ik dat ik als een ware gepensioneerde oma er heel wat tijd kan doorbrengen wanneer er leven in de brouwerij is. Zo ook in het filmpje van vandaag. Ik ben inmiddels ook als grootmoeder geadopteerd volgens mij want de kleintjes reageren steeds meer als ik erbij zit. Met gepiep, een beetje spelen met mijn vingers (net zo lang als hun hele lichaam) en soms door ook naar me toe te kruipen.

De eerste pogingen tot lopen zijn er al, inclusief veel omvallen. En soms frustratie, want als je als kitten nou op je achterpoten kon staan, dan kon je tenminste ook die rand eindelijk eens veroveren. Want De Rand (van hun wereld) blijft hen intrigeren. Alhoewel ze nu ook al een eind komen, maar koudwatervrees lijkt hen nog tegen te houden. Nouja, zie zelf maar in de video!

1 opmerking:

  1. Oooooh wat is het toch weer een genot om naar te kijken!!Die koppies boven De Rand uit, fantastisch! Ik zou ze zo wel alle 3 willen hebben, maar ja......En je doet het goed als oma hoor Es:))

    BeantwoordenVerwijderen